7 Temmuz 2013 Pazar

Jüpiter Yengeçte - Jüpiter Yengeç Burcunda 2013 - 2014

Herkese merhaba! Mutlu bir Temmuz ayı geçirmenizi diliyorum... Bu özel bir zamandır. Biz Kuzey Yarımküre'de yaşayanlar geçtiğimiz Haziran ayında en uzun gün, yaz gündönümü ve burç ışık doruğunu yaşadık.

Ben en çok bu ay heyecanlıyım çünkü bu ay Jüpiter yengeç burcunda... Bu her 13 yılda bir gerçekleşen harekettir.

Jüpiter yengeç burcunda hangi etkileri gösterecek öğrenmek için tıklayınız: http://www.astrolojikozmik.com/jupiter-yengec-burcunda-jupiter-transit-2013/




Ben Muhteşem Arkadaşlar ve sizin gibi Hayranları ile benim Sosyal Medya ağlarında tüm etkileşimleri için çok minnettarım! Ben vermek zorunda ne paylaşmak devam ederken bana, motive ilham ve cesur tutun. Benim kendi kişisel gelişim önemli bir parçasıdır ve bunun için gerçekten minnettarım.

Son zamanlarda, Eşzamanlılık WebTV gelecek bölüm için bir önizleme bir parçası olarak, benim online topluluk ile benim son geziden Ek Balam resim paylaştı. Ek Balam ibadet yüzyıllar önce yaptığı gibi yine aslında yakın ve dokunmatik kalkmak ve piramitler tırmanmaya ki birkaç kutsal Maya sitelerinden biri. Bu gökyüzünün hareketleri görülen ve rahipler tarafından belgelendi Gözlemevi, içerir. Bu çok güçlü bir yerdir.

Ben tam takdir bana vurmak beklenenden çok daha yüksek olduğu bir kez eskilerin takip ve piramit tırmanmaya benim coşku, sadece oldu, ben benim geldiğim yolu inmek gerekir. Korku içeri başladı İşte o zamanBacaklarımı ben ayağımı gitmek çalışıyordu nerede baktı her zaman sallamak hissedebiliyordum. Her yaştan Diğer insanları her yerimde, aşağı yukarı sıkıştırma ve. Ben merdivenlerden tutarak ve yüksek sesle konuşuyordu. Benim ana mantra "Ben tam Earth tarafından desteklenen duyuyorum."

Ben ellerimi odaklanmış zaman aslında aşağı bu adımları almaya başardı tek yolu oldu. Sadece benim ellerde, steadying adımları üzerine tutarak bedenim ve benim sinirler ben sadece yürüdü. Ben parmaklarınızın ucunda sadece taş üzerinde dikkatle duruldu kaldı sürece, ben her nefes beni yakalamak için bir adım olacağını büyük bir özenle ve yüksek güven, bir anda her ayak bir bırakarak, hareket devam edebilir.

Ne bu yolculuk sırasında fark birçok kişi her kültür ve tarihsel, tarih boyunca bize hatırlatmıştır neydi içerik zaman şeyler iyi ve güçlü hissediyorum, bakmak ve kendinizi şeyler yapıyor ve her zamankinden göre daha yüksek ulaşan bulacaksınız . Eğer aşağı gidiyor gibi hissediyorum ve çok güçlü hissetmiyorum zaman, sadece sağ yüzünüzün önünde ne odaklanmak. Bu yardımcı olur, kelime ya da bir çok temel, tekrarlanan rutin, basit bir mantra tekrarlayın. Eğer korkuyor o zamanlar cesaret bir smidge yakalamak zaman, aramak.

Dünya sizi desteklemek için her zaman var. Gökyüzü size ilham her zaman var. Ve ne zaman yapmanız gerekir benzersiz bir, güzel ve mükemmel bir ifadesidir olan, toprak ve gökyüzü hem de size yeniden bağlanma bir yolu vardır. Her zaman, sen korkuyorsun bile. yengeç işareti içine Jüpiter yaklaşan hareket daha fazla insan önceki zorluklar getirdi ve nasıl, şimdi onlar bizim büyük nimetlerden dönüştü olduğu bilgelik görmeye olarak hepimizi, bu anlayış en iyi ve en parlak görmek yardımcı olacaktır . Bu iyileşme, şefkat, artan sezgi ve dünyada daha iyi insan olmak, bireysel ve toplu olarak, bize her hizmet duyarlılık tür bir zamandır.

Yavaş yavaş birlikte New Age girerken, gökyüzü sahip olabileceğimiz en önemli takdirlerini birini destekler, her şey manevi olduğunu. Her şey güzel. Ve şimdi, her zamankinden daha fazla, biz baktığımız her yerde bu gerçeği görmek için hazırız.

Ben size hayatını kutlamak ve benim gökyüzüne kutlamak için burada olduğunu çok minnettarım.
Bu büyük bir ay olacak!
Muhteşem olun ve tadını çıkarın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yükselen burç hesaplama için tıklayınız.